21 Ιουλίου 2007

rose bath delirium

H e-Ελευθερία δεν είναι μόνο γοητευτική, είναι και ταλαντούχος κόρη. Φτιάχνει ένα σωρό σκευάσματα και δεν είναι η πρώτη φορά που μου στέλνει συνταγές της. Αλλά τώρα συνοδεύονταν και από φωτό. Άλλο που δεν ήθελα κι εγώ, άλλωστε διαπιστώνω πως έχουμε το ίδιο κόλλημα με τα τριαντάφυλλα. Τις συνταγές δεν τις πείραξα, ελάχιστα έβαλα το χεράκι μου έτσι για το ονόρε.


rose bath bombs

~ 1/2 κούπα (ογκομετρική) baking soda
~ 1/3 της κούπας corn flour
~ 1 κουταλιά της σούπας γάλα σε σκόνη (προαιρετικά)
~ 1/4 της κούπας κιτρικό οξύ
~ 2 κ.γ. λάδι jojoba
~ ροδόνερο
~ αποξηραμένα πέταλα τριαντάφυλλου
~ μερικές σταγόνες κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής
~ 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο γεράνιο
~ 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο ροδόξυλο
~ 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο palmarosa

Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες παρασκευής βομβών😇. Πριν βάλουμε το μίγμα στις φόρμες, τοποθετούμε πρώτα τα ροδοπέταλα, το μίγμα έπεται και ιδού το αποτέλεσμα..


rose soap

Χρησιμοποιούμε έτοιμο τριμμένο σαπούνι ελαιολάδου ή νιφάδες σαπουνιού Μασσαλίας (δεν ξέρω που τις βρίσκουμε, ask Ελευθερία please : )

~ 5 κ.σ. τριμμένο σαπούνι ή νιφάδες σαπουνιού
~ 5 κ.σ. ροδόνερο
~ ¼ κ.γ. κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής
~ 1 κ.σ. λάδι από σπόρους σταφυλιού
~ 15 σταγόνες αιθέριο έλαιο γεράνιο
~ 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο ροδόξυλο
~ 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο palmarosa

· Σε μια κουταλιά ροδόνερο δυαλύουμε το χρώμα.
· Σε ένα πυρέξ, αναμιγνύουμε καλά το σαπούνι με το χρωματισμένο αλλά και το υπόλοιπο ροδόνερο (χωρίς να το ζεστάνουμε) και προσθέτουμε το λάδι από σπόρους σταφυλιού. Ανακατεύουμε τα υλικά, και βάζουμε το μίγμα για λίγο σε bain-marie μέχρι να γίνει λεπτόρευστο.
· Έφόσον ομογενοποιηθούν τα υλικά, αποσύρουμε το πυρέξ και προσθέτουμε τα αιθέρια έλαια. Ανακατεύουμε και αδειάζουμε το μίγμα σε φόρμες σιλικόνης. Το αφήνουμε για 2-3 μέρες μέχρι να στερεοποιηθεί.
· Ξεφορμάρουμε το σαπούνι και το αφήνουμε για 1-2 εβδομάδες μέχρι να στεγνώσει εντελώς.






Ole γοητευτική e-Ελευθερία, ole! 😍



44 σχόλια:

  1. Kαλημέρα και συγχαρητήρια στην κόρη Ελευθερία.
    Πανέμορφα είναι!!

    Φιλιά Μάγγισα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωχχχχχ καλά αυτή η κοπέλλα με έχει αφήσει άναυδη!!!!Για την deli λέω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΞΙΕΣ! ΑΞΙΕΣ οι φιλες σου, η μονη φιλη ακαματρα ειμαι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ξανθιά κόρη, σε φιλώ ομοίως

    ακαμάτρα είδες;)

    Αξιες, θα τους βρίσκαμε πολύφερνους γαμπρους αλλά είναι και οι δυο παντρεμένες ανφορτσιουνατλυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φιλενας θα στο πω δημοσιως κι ας ξερω οτι μπορει και να μαλωσουμε
    υπαρχουν καποιοι-καποιες που κολλανε σαν κισοι και αντιγραφουν σαν μαιμουδες μεχρι και το στυλ σου, απορω πως δεν τα παιρνεις
    βεβαια δεν αναφερομαι στις αξες φιλες σου-μην παρεξηγηθω κι ολας
    μην ξεχνας οτι ουδεις επικινδινοτερος του ευεργετηθεντος

    σιχαινομαι να δινω συνβουλες αλλα στο λεω με αγαπη,οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωωωω...τι τιμή να εκθέτετε έτσι τα βραχιολάκια μου σε τούτο δω το μυρωδάτο μπλογκ! Thanks witch babe!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσουν πολύ οι μπόμπες με τα ροδοπέταλα. Με βάζουν σε πειρασμό!
    Ευχαριστούμε Ελευθερία.
    Να ρωτήσω κάτι για το σαπούνι; Η ποσότητα του νερού, οι πέντε κουταλιές, δεν είναι μεγάλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. deli darling the honour is mine, που θα'λεγε κι ο πρέσβης :)

    μαρίνα σας αρέσουν οι μπόμπες? φτιάξτε μπόμπες!
    για την ποσότητα του νερού ας μας πει η Ελευθερία, η συνταγογράφος :)

    akamatra,
    (το δύσκολο το άφησα για το τέλος:)

    So what, dearest?

    YΓ1 Γενικά με τις παροιμίες συμφωνώ, το ειδικότερο με αφήνει αδιάφορη, αλλά πολύ όμως.
    Και μια συμβουλή :))
    Ιt's only blogging babe, η ζωή είναι αλλού.

    YΓ2 τι αναβράζουσα ιδιοσυγκρασία που έχετε αγαπητή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μου αρέσουν οι bath bombs - θα έχω πολλά να κάνω τα Χριστούγεννα μάλλον! ;)
    Επίσης, πολύ όμορφα τα βραχιολάκια! :)

    Αλλά το κέικ θα το κάνω το Σάββατο - και θα σας πω!
    :))
    **μη χαλιέστε - το αυθεντικό, πάντα ξεχωρίζει.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. dear witch πραγματικό ντελίριο το σημερινό ποστ, εύγε:) Με κάνει και γελώ ανώριμα η φαντασίωση επίδοξου τρομοκράτη που γκουγκλάρει "οδηγίες κατασκευής βομβών" και βγαίνει στο σάιτ σας:))Τα ρόδα είναι και δική μου αδυναμία και η κατασκευή σαπουνιού από σαπούνι δεν με intimidate τόσο όσο η άλλη from scratch:)
    ΥΓ: η σελίδα σας τον τελευταίο καιρό μου "κολλάει" ελαφρώς, έχετε παρατηρήσει κάτι ή είναι δικό μου το πρόβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια στα χέρια και των δυο σας!
    Τα σαπούνια τα τριανταφυλλί γιατί άραγε μου φαίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακά; Μήπως επειδή τα κοριτσάκια τελικά κρύβουμε μια ρομαντική φλέβα;
    (Φοβερό το χοροπηδηχτούλι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα παλι βγηκα κακια, μου τη δινει αυτη η ανωτεροτητα σου και πολυ περισοτερο επειδη ξερω οτι δεν ειναι δηθεν, γιαυτο σαγαπω και σε εκτιμω
    καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γεια σας κόρες :)

    νατασσάκι όταν τις κάνεις πες μας το αποτέλεσμα. Ετσι είναι, οι μπόμπες παρατείνονται (σαν το ασφαλιστικό:), το κέικ γίνεται πάραυτα! και η deli το ίδιο κάνει:)

    heart για τον επίδοξο τρομοκράτη μπήκε άλλωστε το γελαστό..smily :)
    οι τριανταφυλλομπομπες είναι γοητευτικές όπως η Ελευθερία. Η αλήθεια είναι ότι το "σαπούνι από την αρχή" είναι πιο intriguant για κάποιον που έχει ήδη δοκιμάσει, συμφωνώ.

    sweet Jua,
    είδατε τις προκομμένες?
    yes, εμείς οι κόρες είμαστε στο βάθος (στο πολύ βάθος) ρομαντικές :)

    ακαμάτρα αστα αυτά,
    αυτό το ποστ είναι dedicated στις άξιες φίλες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τώρα που ξαναέχω πλέον μπανιέρα (μετά από δύο χρόνια μόνο με ντουζ) μια βομβίτσα θα ήταν ό,τι πρέπει!

    επίσης έβαλα στο μάτι το μωβ βραχιολάκι που βρίσκεται στις 4 στο βραχιολορολόι της deli! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Xαζεύουμε κυριολεκτικά στο blog σας αγαπητή witch of daffodils. Φίλτρα και κόλπα μαγικά, στα θαμπωμένα μάτια μας! Άσε που ξεφυτρώνουν και συνταγές και ωραιότατες μουσικές επιλογές!

    (Οι κόρες, ταξίδευσαν πρόσφατα, γοητεύθηκαν από το μουσείο της Περγάμου στο Βερολίνο, καθώς μας το είχες πει σε σχετικό σχόλιο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Επιχείρησα να φτιάξω την cold cream... αλλά μάλλον δεν μου πέτυχε. Την έφτιαξα με ελαιόλαδο και φυσικό κερί μέλισσας. Δεν έπηξε πολύ και είναι πολύ λιπαρή. Τη χρησιμοποιώ βέβαια για καθαρισμό. Τα έλαια πρέπει να βράσουν για να λιώσει καλά το κερί(υπάρχουν κομματάκια μέσα στην κρέμα);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα σε όλους!!!!Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σχόλια αλλά αν δεν ήταν η μαγισσούλα δεν θα είχα καταφέρει τίποτα μόνη μου. Ξέρει να σε μαγεύει και να σε προκαλεί να πειραματιστείς με τα όλα αγαθά της φύσης!!!! Μαγισσούλα μου, να με συμπαθάς που άργησα να σχολιάσω, αλλά ήμουν σε φάση μετακόμισης!!! Από τούδε και στο εξής θα μένω Σαντορίνη.
    Μαρίνα:
    Σχετικά με το σαπούνι και την αναλογία νερού, αυτό που έχω παρατηρήσει, είναι ότι η συγκεκριμένη ποσότητα μας δίνει ένα σαπουνάκι το οποίο κάνει πολύ ωραίο και πλούσιο αφρό.Αν βάλεις λιγότερο νερό, θα έχεις λιγότερο αφρό αλλά το σαπούνι σου δεν θα λιώσει πολύ γρήγορα. Ελπίζω να βοήθησα.
    Φιλιά πολλά από την ηλιόλουστη (σήμερα τουλάχιστον) Σαντορίνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα μάγισσα μου,
    ευχαριστώ πολύ για το θάρρος που μου έδωσες για την παρασκευή σαπου-
    νιού. Ναι, ήδη δουλεύει μέσα μου και είμαι βέβαιη πως όπως πολύ σωστά είπες, σαν κάνω την αρχή δεν
    θα σταματώ!! Να σαι καλά για το κουράγιο σου.
    Εδώ πάλι, βλέπω δημιούργησες κανο-
    νικά.Καλέ, θα μας πάρεις τελείως τα μυαλά εσυ!! Επειδή διανύω την ενοχλητική και "πεσμένη" φάση μιας ίωσης, περιμένω να ορθοποδήσω και να αρχίσω να προσπαθώ με τα προτει-
    νόμενα "καλούδια" σου, ξανά.
    Στο προηγούμενο ποστ σου είχα ζητή-
    σει μια συνταγή κρέμας προσώπου
    μεικτού-λιπαρού με σπυράκια δέρμα-
    τος, με ρώτησες αν έχω emulsifing
    wax, δεν έχω, μάγισσα μου. Είναι
    προϊόν που μπορώ να το προμηθευτώ
    απο κάπου εδώ? αλλιώς προσάρμοσε τη
    συνταγή όπως μου είπες.
    Σε ευχαριστώ πολύ, ξανά.
    Φιλιά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελευθερία ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνηση. Μια ερώτηση ακόμα αν επιτρέπεται, όσο περισσότερο νερό βάζουμε το σαπούνι δεν αργεί πιο πολύ να στεγνώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρίνα,
    όταν το έφτιαξα, το άφησα για μια μέρα σε φόρμα και την επόμενη το έβγαλα. Το άφησα για μια ακόμη μέρα να στεγνώσει λίγο και επειδή ήμουν πολύ περίεργη να δω πως είναι το χρησιμοποίησα κατευθείαν. Ήθελε να μείνει λίγο ακόμα για να στεγνώσει. Γενικά όσο περισσότερο μένει, τόσο πιο πολύ στεγνώνει, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πιο σύντομα.Αυτό που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι δεν πρέπει να το παρακάνεις με το νερό γιατί υπάρχει κίνδυνος να πάρεις ένα πράγμα σαν ζελέ το οποίο δεν κάνει καθόλου αφρό και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε κάτι. Γενικά καλό είναι να χρησιμοποιείς την ίδια ή και μικρότερη ποσότητα νερόυ.Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελευθερία δε φτανει που μας κάνετε να ζηλέυουμε τα υπέροχα ροδοκαλούδια που φτιάχνετε, μας πετάτε κιόλας έτσι απλά κι ανέμελα "μετακόμισα στην Σαντορίνη" σαν να λέγατε "μετακόμισα Κάτω Πετράλωνα" και δε μας απομένει πια τίποτα άλλο από το να βρούμε μια γωνιά και να πάμε εκεί να σκάσουμε από τη ζήλια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καρδιά μου, πίστεψέ με, δεν το κάνω επίτηδες.Είναι αρχή ακόμα και είναι δύσκολα.Αν δεν υπήρχε αυτή η τεχνολογία δε νομίζω ότι θα την πάλευα εδώ κάτω!!!!Αν όλα πάνε καλά, μπορείτε να έρθετε διακοπούλες και να μας κάνει η μαγισσούλα σεμινάρια σαπωνοποιίας-αρωματοποιίας-κρεμοποιίας!!!! Πως σας φαίνεται σαν ιδέα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και το ρωτάτε? Προσπαθώ έτσι κι αλλιώς να πηγαίνω Σαντορίνη κάθε χρόνο για να βλέπω την καλή μου φίλη που άφησε κι αυτή τα Κάτω Πετράλωνα για χάρη της Σαντορίνης, έτσι ξέρω ότι τα πράγματα δεν είναι μόνο ειδυλλιακά, όπως είναι για μας τους απέξω, αλλά και ζόρικα πολλές φορές. Σας εύχομαι όμως καλή αρχή, καλά κουράγια, να αναπνέετε ομορφιά κάθε μέρα, κι όταν ξανάρθω στο νησί θα ακολουθήσω τη μύτη μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλώστες τις όμορφες:)

    μαγια αφού είναι έτσι πρέπει να το τιμήσεις το μπάνιο με μερικές βόμβες!
    για τα βραχιόλια της deli, απευθυνθείτε αρμοδίως :)

    κατερίνα τι να κάνω, είδα κι αποειδα και το'ρίξα στα μαγικά.
    Πήγαν εκεί οι κόρες ε? φαντάζομαι θα μαγευτηκαν κυριολεκτικά..ζήλεψα τώρα!

    ανώνυμε το λάδι δε χρειάζεται να βράσει! Το θερμαίνουμε μαζί με το κερί σε χαμηλή φωτιά ώσπου να λειώσει τελείως το κερί, δεν μενει μέσα κανένα κομματάκι..
    ναι, το έχουμε πει ότι είναι λιπαρή αλλά είναι για ντεμακιγιάζ..μερικές κόρες που έχουν ξηρή επιδερμίδα το χρησιμοποιούν πολλαπλώς.

    ευγενέστατη δέσποινα σας εύχομαι περαστικά. Φυσικά και θα σας ωθήσω προς τα σαπούνια, θέλω παρέα άλλωστε :)
    Emulsifying wax, αφού δε θέτε να ανακατευτείτε με το νετ, θα βρείτε σε μεγάλα φαρμακεία που φτιάχνουν σκευασματα, ίσως, μπορεί, maybe.
    Eυχαρίστως να προσαρμόσω τη συνταγή αλλά να ξέρετε ότι η ποσότητα των ελαίων δε θα πέσει κάτω από 30%, too much για λιπαρή επιδερμίδα. Θα χρειαστεί να βάζετε πολύ μικρες ποσότητες.
    Σας φιλώ ομοίως!

    μαρίνα όλες οι απορίες ΄λύθηκαν χάρη στην γοητευτική κόρη.

    heart είδατε αγαπητη? περιμένατε ποτέ να παρηγορήσετε κάποιον που μετακομίζει στη Σαντορίνη? όλα θα τα ακούσουμε πια σ'αυτή τη ζωή!

    last but not least
    ελευθερία, κόρη γοητευτική

    α. κάτσε να πάρω ένα ξυράφι να κόβω σιγά-σιγά φλέβες. Όχι δε ζηλέυω, έγινα χλεμπονί απ' το κακό μου.
    β. ελπίζω να τακτοποιήθηκες, σου εύχομαι καλό ξεκίνημα στο νέο αυτό κεφάλαιο.
    γ. υπέρβάλετε ντιαρ, υπερβάλετε, είστε μια πανάξια κόρη, αλλά δεν πειράζει, κολακέψτε με, πέστε κι άλλα, μου αρέσει!
    δ. τι ωραίες που είστε, κανονίσατε για διακοπές στη Σαντορίνη, να ερθω κι εγώ και αντί να πινω τα ποτά μου στη Καλντέρα το ηλιοβασίλεμα και να εκθέτω το μαγικό μου κορμί στα μαυροχάλικα, θα κάνω σεμινάρια σαπωνοποιίας σε τσαχπίνες ημεδαπές κι αλλοδαπές και θα χτυπάω κρέμες! very cute et tres poli!

    φιλιά σε όλες :)
    κόρη γοητευτική είμαι σίγουρη ότι το ηφαίστειο θα δώσει εκρηκτική έφεση στην έμπνευσή σου, σμακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαλή μου μάγισσα,
    ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάν-
    τηση σου.Απο οτι μου εξηγείς χωρίς
    το emulsifing wax θα βγεί όντως
    αρκετά λιπαρή και το προσωπάκι μου
    έχει ήδη "λαδάκι" μπόλικο!
    Αν θέλεις πες μου τη διεύθυνση του
    νετ απο όπου μπορώ να το αγοράσω γιατί σε κάποια φαρμακεία που ρώ-
    τησα δεν είχαν.
    Να σαι καλά,
    Ευχαριστίες και καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. bonsoir :)
    καλέ τι προκομμένες που είστε εσείς, κοσμήματα καλλυντικά γλυκά ... η αποθέωση της δημιουργίας:)
    καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αγαπητές γουιτς κι ελευθερία, αυτά τα ροδοσαπουνάκια με έτοιμο σαπούνι πολύ τα γυροφέρνω, έχω όμως μια ερώτηξις:) το κόκκινο χρώμα ζαχαροπλάστικής. Απ'όσο ξέρω, εδώ βρίσκω δύο, το συνθετικό, και το φυσικό. Το συνθετικό είναι συνθετικό άρα να το αποφύγω? Το φυσικό είναι φτιαγμένο από ζουπηγμένα σκαθάρια (cochineal insect). Τι θα με συμβουλεύατε για το δίλημμά μου? μερσί:)
    ΥΓ: μαντάμ γουιτς λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λοιπόν καταπληκτικές οι συνταγούλες και έφτιαξα ήδη τα σαπούνια (νομίζω είμαι addicted στα σαπούνια lool)
    Μάλιστα στο super market Ατλαντίκ βρήκα τα σαπούνια τα ιταλικά που αν δεν κάνω λάθος ανέφερε η Ελευθερία.
    Σαπούνι Μασσαλία Ιταλικό αλλά σε μπάρα όχι σε νιφάδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαγισσούλα μου, χάθηκα κι είπα να περάσω, να σου πω μια καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλημέρα κόρες ντόπιες, expοrtable και εσείς της εσωτερικής μεταναστέυσεως :)

    δέσποινα, αφού έχεις λιπαρή επιδερμίδα, πιστεύω πως σωστά αποφάσεισες να αγοράσεις e.wax. Στείλε μου ένα mail πλιζ και θα σου απαντήσω πάραυτα.

    κόρη μινωίτισσα, ξέρω κάποιες ψυχές, κάπου στην παραμεθόριο που φτιάχνουν πιο δύσκολα πράγματα! κάποιο πουλάκι μου είπε πως μια κόκκινη δημιουργία ήταν απρόσμενα καλή :)

    heart, ευτυχώς που έχουμε κι σας στην Αγγγλέτερα και μας πληροφορείτε για πράγματα πολύ προχώ..Τι στο καλό κάνουν στο έρμο το σκαθάρι? Εδω, εμείς, the poor natives, ένα είδος ξέρουμε είτε σε υγρή μορφή είτε σε πάστα σε σωληνάριο. Σίγουρα κάτι συνθετικό θα παίζει αλλά αφού είναι βρώσιμο κάνουμε τα στραβά μάτια. Ισως λανθασμένα, κανονικά θα πρέπει να ανατρέξουμε στα Ε της Green Peace. Πάντως για τα σαπούνια καλή δουλειά κάνουν οι ωχρες και οι χρωματιστες άργιλοι.
    Σε σχέση με την πληροφόρηση και τις δυνατότητες είμαστε τόσο πίσω, τόσο πίσω που το θεωρώ άδικο για μια μερίδα κόσμου που δουλέυει σκληρά και πολλές φορές ντρέπομαι :( Και δε μιλώ για τα ελιξίρια..
    ΥΓ: όχι πείτε μου, ήταν τίμιο αυτό εκ μέρους σας;))

    isida, φτιάξατε τα σαπούνια της γοητευτικής Ελευθερίας ή απο την αρχή? Μερσί για την πληροφορία, αν έχετε υπομονή μπορείτε να το τρίψετε στο μπλέντερ. Σας 'ηρθε το υλικό από το νετ για σαπουνομαγείρεμα?

    dark_maiden, καλώς τηνα κι ας αργησε :)

    σας φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαγισσούλα καλημέρα! Τα σαπούνια της γοητευτικής Ελευθερίας έφτιαξα.
    Ακόμα δεν μου ήρθαν τα πράγματα από το νετ.Δυστυχώς έχω τρομερό πρόβλημα εδω που μένω , ανοίγουν τα γράμματά μου , παίρνουν τις ειδοποιήσεις κ.λ.π.Επί την ευκαιρία ψάχνω για σπίτι στην Αθήνα όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει παρακαλώ. Κατά προτίμηση κοντά σε μετρό.
    Φιλάκια πολλά και καλη μέρα να έχετε όλες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Isida, όλοι φέυγουν, εσεις έρχεστε? το όνειρο κάθε βασανισμένου αθηναίου είναι να την κάνει..
    πάντως Αθήνα ή αλλού, έχετε υπόψην να ζητάτε να σας στέλνουν με mail, το σχετικό shipping info με τον αριθμό του δέματος για να ξέρετε ακριβώς τι να ζητησετε από το local native post, vive l'ELTA!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα σε όλους!!! Κόκκινο χρώμα χρησιμοποιώ από το γαλλικό @rom@ζονε. Είναι σε υγρή μορφή και προέρχεται από ζουμί πατζαριών. Υποθέτω ότι αν βράσεις λίγα πατζάρια θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά πιστεύω ότι θα κάνεις τη δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. pas de quoi κόρη μινωίτισσα :)

    λοιπόν ελευθερία αυτό πραγματικά είναι πολύ καλή ιδέα! αντί για ροδόνερο, παντζαρόζουμο! την έχει τη μυρωδιά του όμως το άτιμο και θα χρειαστούν περισσότερα αιθέρια. Ακόμα και οι βόμβες, αντι να τις ψεκάσουμε με ροδόνερο, θα βάλουμε παντζαρόζουμο! ότι περισσέψει θα γίνει σαλάτα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βρε κορίτσια τι έγινε, έχασα την επαφή για κανένα μήνα λόγω φόρτου εργασίας και εσείς προχωρήσατε πολύ. Ήμουν και γω περήφανη πως κάτι ήξερα να κάνω ικανοποιητικά(αναφέρομαι στα σαπούνια) και εσείς έχετε φτάσει στο πτυχίο. Εγώ να σας πω την αλήθεια δεν είμαι σίγουρη μέθοδο ακολουθώ. Όσες συνταγές έχω βρει κυρίως σε αμερικάνικα site δίνουν θερμοκρασία ανάμειξης τους 60ο C. Πάντως ούτε ψυχρή μέθοδος είναι ούτε το βράζω το μείγμα αλλά σαπούνι γίνεται(σε μισή με μία ώρα περίπου φτάνει στο στάδιο του ίχνους). Τώρα θα δοκιμάσω μια συνταγή με γάλα και μέλι και αν πετύχει θα σας την γράψω(μόνο δοκιμασμένες συνταγές προτείνω μη σας πάρω στο λαιμό μου).
    Πάντως είναι κόλλημα, κι αν έδειξα λίγη ζήλεια μη με ξεσυνερίζεστε. Και καλά σαπουνίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έλα μου ντε! Αντί να το αφήσουν ήσυχο να πίνει την κακτοτεκιλίτσα του (καθώς μεχικάνο ο σκάθαρος) το ξεζουμίζουν για χάρη μας. Απάρεντλυ, από την εποχή των Μάγιας. Πολύ ενδιαφέρον όπως πάντα το άρθρο: http://en.wikipedia.org/wiki/Cochineal
    Ωραία ακούγεται η ιδέα για τους άργιλους, να υποθέσω ότι εννοείτε τους ιντερνετικούς θεραπευτικούς άργιλους? Κι αν δεν έχετε ξαναπεί για τις ώχρες μου το κάνετε λίγο πιο λιανά πλιζ? Αν πάλι έχετε ήδη πει, μαλώστε με και μετά στείλτε με με λινκ?
    ΥΓ όχι, δεν ήταν, αλλά can you blame us?:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα. Νέα γαρ και εγώ φίλη του blog σου είπα να φτιάξω μια boby lotion και είδα τη συνταγή και ακόμα πιο καλά, ...την έφτιαξα. Μήπως θα μπορούσες να μου πεις τι πρέπει να κάνω για να γίνει ρευστή γιατί μου έπηξε κάπως! Είναι πολύ ελαφριά μεν σαν αφρός αλλά είναι πιο στερεή από ότι θα έπρεπε. Να σου δωσω να καταλάβεις την έβαλα σε μπουκαλάκι και δεν πέφτει!Θέλω να ρέει αλλά λες να έκανα κάτι λάθος? Να αυξήσω το νερό ή να μειώσω τι κερί? Σε ευχαριστώ και πολλά συγχαρητήρια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλημέρα στις όμορφες :)

    ελένη αν εμείς φτάσαμε στο πτυχίο, είμαι σίγουρη πως εσείς τελειώσατε το δεύτερο διδακτορικό!
    Εφόσον δεν βράζετε το μίγμα, σαν ψυχρή μέθοδος μου φαίνεται..Εντύπωση μου κάνει που ενώ ενώνετε τα έλαια και το NaOH στους 60 βαθμούς, χρειάζεται τόση ώρα για το tracing..
    Όσον αφορά τις θερμοκρασίες ανάμιξης, κάθε βιβλίο και κάθε site προτείνει τα δικά του. Από τη λίγη, την πολύ λιγη πείρα μου, προκύπτει μια ερώτηση: οι 60 βαθμοί είναι κατάλληλοι για την προσθήκη ευαίσθητων υλικών όπως βότανα, χυμοί κλπ?
    Περιττό να πω πως περιμένουμε το milk & honey εναγωνίως!

    heart μερσί για το λινκ, πράγματι ενδιαφέρον.
    Εννοώ τις καλλυντικές αργίλους, κυκλοφορούν και αυτές στο νετ και κάποιες στα καταστήματα ΒΙΟ ή στα φαρμακεία. Διαφέρουν στο χρώμα ανάλογα με τη σύνθεσή τους και την περιεκτικότητά τους σε μέταλλα. Οι θεραπευτικές βρίσκονται θρονιασμένες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη υπάρχουν μόνο σε ένα σημείο στην Αγγλετέρα @%$#*&
    Οι ώχρες όπως ξαναείπαμε (δε με προσέχετε) είναι μίγματα καολινης και οξειδίων του σιδήρου. Στο πρώτο μάθημα σαπουνομαγειρέματος, στα σχόλια, πιάσαμε ψιλή κουβέντα με τη Ζαφειρένια περί τούτου. Σμακ.

    nina καλώς όρισες :)
    Αν με την πρώτη φορά σου πέτυχε η λοσιόν είσαι μια ταλαντούχα νέα.
    Δεν ξέρω ποια συνταγή έφτιαξες αλλά προφανώς για πιό ρευστό αποτέλεσμα χρειάζεται περισσότερο νερό. Δοκίμασε σε μια μικρή ποσότητα πρώτα, πρόσθεσε λίγο-λίγο επιπλέον νερό ανακατέυοντας μέχρι να πάρεις την υφή που θέλεις. Και η μείωση του κεριού παίζει, αλλά, επειδή δεν έχω καμμια εμπιστοσύνη στο κερί μέλισσας, θα πρότεινα να παίξεις με το νερό.

    ασπασμοί σε όλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μιλ μερσί αλλά να το καρατσεκάρω μαζί σας (το ξαναδιάβασα το 1ο ποστ κυρία το ξαναδιάβασα, προμις!) είναι οι ώχρες ζουγραφικής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Kαλημέρες...και αγκαλιές σφιχτές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γειά σας παιδιά! Μία ερώτηση!!!
    Προσπαθώ να φτιάξω φυσικά απορρυπαντικά και δεν μπορώ να βρω τα εξής:
    υγρό σαπούνι μασσαλίας,
    νιφάδες σαπουνιού μασσαλίας,
    βόρακα και
    σόδα πλυσίματος!
    Πείτε μου συγκεκριμένα παρακαλώ αν ξέρετε...ευχαριστώ... :)
    www.marys-jewelry.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

την αρωματοάπόψή σας πλιζ :)